perjantai 1. lokakuuta 2010

i ♥ autumn

Cuz baby tonight
The DJ got us falling in love again
Yeah baby tonight
The DJ got us falling in love again
So dance dance
Like it's the last last night
Of your life life
I'mma get you right
Cuz baby tonight
The DJ got us falling in love again
The DJ got us falling in love - Usher ft. Pitbull


Mä oon ihastunut. Tähän kaikkeen. Niihin erivärisiin lehtiin, jotka kieppuu tuulen mukana. Siihen, kun aamuisin lämpömittari näyttää nollaa. Erilaisia neuleita. Mokkasaappaita. Hapsuja.
Syksyä.

Onko tää normaalia ? Pää on kuin täynnä sumua, josta ei löydä pois. Mä vaan ihastelen näitä värejä, joita näkee joka puolella mihin vaan älyääkin kattoa.

Mä oon aina ollut syksyihminen. Parasta mun elämässäni on ollut se, kun on saanut hypätä isoon lehtikasaan, jonka joku on juuri haravoinut siihen. Maata kosteassa ruohossa ja katsella vaaleita kumpupilviä, jotka eivät ole pahantahtoisia, vaan jotka haluavat tuottaa iloa. Kääriytyä iltaisin hiekanväriseen vilttiin ja kutoa kaulahuivia samalla kun kynttilät lepattavat iloisesti ympärillä.

Tätä kaikkea syksy on mulle.

-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti