lauantai 21. elokuuta 2010

movies

Heivaan.

Ei se arvostelu tullutkaan sitte iha seuraavana päivänä :D
Muttamutta, kirjotan sen arvostelun sitten NYT hahaha :------D

Rakkauskirjeitä Julialle

Amerikkalainen Sophie [ Amanda Seyfried ] matkustaa Veronaan, jossa hän liittyy ryhmään vapaaehtoisia, jotka vastaavat ympäri maailmaa Julialle lähetettyihin kirjeisiin. Vastattuaan vanhaan kirjeeseen vuodelta 1951, hän saa aikaan sen että kirjeen kirjoittaja, Claire [ Vanessa Redgrave ], matkustaa Italiaan etsimään kadonnutta rakastaan. Tästä alkavat tapahtumat, jotka mullistavat molempien elämät.

Yleisarvosanaks 8. Leffa oli hiukan tylsähkö joissain kohdis, mut parhaat kohtaukset korvas puutteet :DD Suositellaan lämpimästi, tittididditidididi.. hahahaha.


Koulu alko sitten viime viikol. Mä varmaan kuolen. Tekemist on iha sikana jo täs kohtaa, ja kouluu on ollu kaks viikkoo. Jippii. Mä hypin riemusta, näättekste ?

Muttaaaaa, Ben & Jerrys jätski sekä korvapuustit pelastaa mun päivän ennenku ehdin vajota epätoivoon :D Ja hei, jos teille tulee mielee jotai hyvii kutomisvinkkejä, niin KOMMENTTIA !!!1!

P.s - mä olen se vanhempi osapuoli meistä kahdesta siskoksesta :D

- Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti