maanantai 6. syyskuuta 2010

day of the rain

In my head I see you all over me
In my head u fufill my fantasy
My head you'll be screaming ohhh
In my head it's going down
My head it's down
In my head - Jason Derulo

Rakkaat, en oo vieläkään löytäny itelleni Sitä Oikeaa. Villatakkia siis. Oon murheen murtama.
Muttamutta, eipä murehdita sitä sen enempää, oon kuitenkin koht Espanjas [ sorileijuntänasiankanskokoajan ], jossa en tarvii villatakkia ♥ Luv ya Spain !

Juujuu, ja kyllä se Anettekin sieltä joskus jotain kirjottelee [ joskirjottelee :D ], mut tiiän et ootte ilosia kun saatte kuunnella mun ihania juttujani :DD Mäki teitä ♥

Nyyh, näyttäis ihan siltä, että täällä alkaa kohtapuoliin satamaan. Nyyhnyyhnyyh. Tarkotus oli mennä kaupungille metsästämään Sitä Oikeaa, mut suunnitelmat ilmeisesti muuttuu, koska ei ketään viitti sateessa eteenpäin tarpoa );

Rakastuin - ihana mekko ♥ Koitan saada ostettua ton mukaan Espanjaan.. (:
[ Kuva lainattu : Zara ]
Ihanan rennot 'haalarit' ♥ Nää lähtee kans Espanjaan (:
[ Kuva lainattu : Zara ]

Oooh, mä oon myyty. VIHDOINKIN TÄYDELLINEN NEULE !!!11!!
[ kuva lainattu : Zara ]

Siinä tulikin esiteltyy suosikkeja.. :))

Nyt meen tekeen läksyt, heivaan !

- Ida












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti