lauantai 4. syyskuuta 2010

saturday

Hey, soul sister, ain't that mister mister on the radio, stereo
The way you move ain't fair you know
Hey, soul sister, I don't wanna miss a single thing you do tonight
Hey, soul sister - Train

Heitaas (: Viikonloppu ♥
Anette lähti Ulvilaan, nyyh. Oon ihan hukassa mun pukeutumisen kans. Taino, oon kyl ollu jo koko viikon, et ei sen puoleen.
Toinen nyyh. Tarviin oikeesti sen neuletakin. Eihän kukaan haluu, et mä palellun pystyyn ? Toivottavasti ei.

Asiasta toiseen.. äiti sai tänää kamalan siivousbuumin ja pesi kerralla koko talon ikkunat :D Mä varjelin pistorasioita siinä vieressä, kun rakas äitikultamme ei niitä pistorasioita tietenkään ollut älynnyt suojata D:
Nyt se lähti kaupungille tuulettumaan,  värväs jonkun lapsuudenkaverinsa mukaansa (:

Mä taidan lähtee kohtapuoliin hakemaan kaupasta Trio - jätskiä, tekee ihan mielettömästi mieli jotain uuuuuberhyvää ; ))

Rakas siskoseni sieltä Ulvilasta kommentoi pikaisella tekstiviestillä neuletakkihimoani : " Nohei, kyllä varmaan Espanjassa on neuleita. "
VIISAS SISKONI ♥
Suunnitelmana siis etsiä Espanjasta itselle neuletakki (:

Nyt lähen sinne kauppaan, moips (:

-Ida


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti