perjantai 3. syyskuuta 2010

the dress and me

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars ?
I could really use a wish right now, wish right, wish right now
Airplanes - B.o.B feat. Hayley Williams

Siinä perjantain laulunpätkää.

Kuvailin eilen sitä Ginan mekkoa, ja mä onnistuin saamaan ihan hyviä kuvia, vaikka nappasinkin noi kuvat kännyllä.



Mekko edestä.

 Mekko takaa.




Mekon tasku.


Mä rakastuin mekkoon ensinnäkin noiden ihanien taskujen takia. NE ON JÄTTIMÄISET, JEIJ ♥ Toi mekon etumus on kanssa ihana, ja mekko kokonaisuudessaan ! ♥ Kirpparilöydöt on ihania. Mä rakastan muutenkin kirppareita, joten - yhdistelmänä mä ja kirpparit siis ollaan vastustamaton pari ♥ :DD

Viikonloppu kutsuu (: VIHDOINKIN ! Oon ihan loppuun palanut tän viikon jäljiltä. Olo ei oo mikään täys kymppi, läksyä ihan sikana [ kiitos koulumme ihanien opettajien ! ], tarviin neuletakin, tarviin myös uuden huulirasvan, mokkasaappaat, uudet farkkushortsit [ ulkona lämmintä 10 astetta, fiksu minä.. ], uuden minifarkkuhameen Espanjaan, shoppailurahaa, jonkun hyvän leffan, suklaata ja viltin. Ja ihan totta - tarviin OIKEESTI noi kaikki.

TYYPIT - EIKÖ _KUKAAN_ LUE MEIJÄN MAAILMAN MAHTAVINTA BLOGIA ?!

- Ida

P.s - Anette tuli leirikoulusta !!!111!!!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti