keskiviikko 15. syyskuuta 2010

a lot of rain

I am a woman on a mission, woah
Nothing can stop me, I'm stronger than ever
I wanna see this trough
I am a woman on a mission, woah
Whatever it takes I will do what I gotta do
Gabriella Cilmi - On a Mission

Ooh, mä oon ihan fiiliksissä. ME LÄHETÄÄN TÄNÄÄN HESAAN !!11!! Ooh, ja sitten huomenna tähän aikaan meitsi istuskeleekin jo koneessa [ :
Ooh, ja kuvia on matkan jälkeen luvassa paaaaaaaljon [ paitsi jos nyt käy tosi huono tuuri ja kamera katoaa matkalla ].
Jahei, ilouutinen - mä oppisin just siirtämään kuvia kamerastani koneelle ! Jee :DD Kuvien laatu tulee siis parantumaan.. D:

Tässä hiukan kuvasaldoa tän hetkisestä vesisateesta. Niistä ei kyllä oikeen taida tajuta tätä sateen määrää, mutta kyllä niistä jotain selvää saa.. eikö vaan ?




Oon NIIIIN ilonen.. Ylihuomenna mun ei tarvi miettiä, että millä kengillä sitä tonne kaatosateeseen viittisi lähteä taivaltamaan, kun mä voin vaan makoilla rannalla, raidallisella aurinkotuolilla, siemailla cokista..
Oooooh.

Leijuntäästämänmatkankanssamaanpinnanyläpuolellajuuuu.
Pahoittelut. Ja te kaikki, jotka ette nyt ole lähdössä Espanjaan [ tai minnekään muualle ], niin älkää masentuko. Ei se niin kamalaa oo jäädä tänne Suomeen. Kokemusta on.
Taino. On se kyl aika kamalaa.

Anettekin tossa näköjään postaili jotain, eli kyllä sekin elossa on, älkää huoliko [:

Nyt pistän sormet ja varpaat ristiin, että siellä Hesassa [ EIKÄ VARSINKAAN ESPANJASSA ], satais. En vaan kestä tän sateen määrää. SITÄ PURSUU JO KORVISTAKIN.

Huoh. Muttamuttamutta, meitsi lähteekin nyt kouluun. Öö, ja sitten toivokaa et se kone ei tipu alas, vaan että se lentää rauhallisesti & turvallisesti aina Espanjaan asti ;'D

Love ya,
- Ida








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti