perjantai 10. syyskuuta 2010

weekend

Now listen to me baby
Before I love and leave you
They call me heart breaker
I don't wanna deceive you
If you fall for me
I'm not easy to please
Imma tear you apart
Told you from the start, baby from the start
I'm only gonna break break ya break break ya heart x4
Taio Cruz - Break your heart

Oooh, ja taas on viikonloppu (:
Lähen huomenna leirille, joten viikonloppuna ei todennäkösesti ainakaan mun suunnaltani tuu postauksia, mutta Anette on asia erikseen :]

Pakkailin eilen rinkkaani, ja mä sainkin pakattua sen ennätysnopeesti ! Ei menny kun vaan viis minaa, ja sitäpaitsi - ne tavarat on pakattu sinne rinkkaan kunnolla, mä en vaan heittänyt niitä sinne :DD

Mä löysin kätköistäni ihanan pipon, jota oon käyttäny viimeks varmaan viisvuotiaana, mut se menee mulle edelleen D; Se pipo lähteekin mukaan leirille !

Kattelin eilen Sokkokokki - ohjelmaa ja nauroin ihan täysillä [[: Pete Parkkonen rulezzz :DD
Uusiks ohjelmasuosikeiks mulle on noussut Neljän tähden illallinen [ miks mä tykkään näistä ruokaohjelmista ? ;ooo ] & Dance. Ja kun itte tykkää kokata ja harrastaa tanssia, niin nää ohjelmasuosikit ei varmaan oo mitenkään yllättäviä, vai mitä ?

Mut mä lähen nyt tunkemaan mun rinkkaan kameraa, koska SEN ON MAHDUTTAVA SINNE !!!!!!

Näkyillään maanantaina, pitää hauska viikonloppu (:

-Ida





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti