maanantai 28. helmikuuta 2011

i'd catch a grenade for ya

heivaankullanmurut [:

Anette siis tosiaankin on Thaimaassa. No, emmä oo katkera [ nojoo, oon mä vähän ], koska olinhan mäkin siellä Espanjassa just syyskuussa. Anette kuitenkin tulee takasin Suomeen tänään [ jipii ! ] ja mä nirhaan sen jollei sillä oo mulle tuliaisia. Todennäkösesti sillä kuitenkin on, koska se tietää että mä nirhaan sen jollei se tuo mulle jotain I ♥ THAILAND - kamaa tai jotain vastaavaa yhtä mielikuvituksetonta krääsää.

Aloin tässä just miettimään, että me ollaan Aneten kanssa tuotu toisillemme varmaan joka ikisestä reissusta jotain kamaa. Me ollaan kannettu toisillemme karkkia, paitoja, koruja.. Ehkä olis tarpeen pieni kooste ainakin noista tavaroista, mitä mä oon saanu Anetelta ? Saa nähdä. Ehkä siinä olis ens postaukseen aineksia [:

Lisäsin muuten tän meijän blogin tonne Blogilistan sivuille & sitten Bloglovinin sivuille, et nytten meijät löytää sitten sieltäkin.

Ei mulla sitte varmaan muuta. Lähen lakkaamaan kynsiäni, moido !

P.S - jos joku nyt sattuu ihmettelemään tota tän postauksen otsikkoa, niin oon tosiaankin fiilistelly jo ikuisuuden Bruno Marsia ja varsinkin tota sen Grenade-biisiä ! Mä olen Bruno-koukussa.

-Ida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti