tiistai 1. maaliskuuta 2011

clothes

heitaas [:

Mulla ei nyt oikeen oo inspistä kirjottaa, joten tässä teille nyt sitte sunnuntain & maanantain asut. Ja jos jotain nyt kiinnostaa se, että miks mä en tehny sitä tuliais-postausta, niin sekin on kyllä tulossa, mut se odottelee loppuunvientiä tuolla luonnoksissa !

Tää kuva on sunnuntailta.

Paita - vanhavanhavanha, ostettu vissiin Kappahlista
Vyö - vanha tämäkin, ostettu H&M:stä
Legginssit - H&M
Villasukat - mummon kutomat


Tässä nyt sitte vielä tää maanantain asu.

Takki - tää on äidin ostama, joskus ihan vähän aikaa sitten ostettu. Ekaa kertaa päällä. Ostettu Halensilta.
Paita - öö, en oo tosiaankaan mikään Hello Kittyn suurin ystävä, toi paidan väri nyt vaan sattu sopimaan tohon takkiin :D ostettu H&M:ältä.
Legginssit - H&M

näinn. sori muuten noista sumennoksista, mut teijän ei välttämättä oo tarpeen nähdä millanen mun huone on :D

-Ida

P.S - kauheeee ku näytän lyhyeltä noissa kuvissa D; oikeesti oon siinä 160 sentin paikkeilla, joten oon kyllä lyhyt normaalistikkin, mut noissa kuvissa mä näytän vielä lyhyemmältä :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti