tiistai 1. maaliskuuta 2011

graffiti nails

Eli, nyt mä aatttelin tehä postauksen mun Porin ostoksesta, Graffiti Nailseista. Näin noista jutun Miss Mixissä ja olihan mun pakko kiiruhtaa kauppoihin metsästämään toi lakka. Värejä siellä oli sit vaikka mitä, mutta mä nappasin keltaisen. Keltanen ei tosiaankaan kuulu mun lempiväreihin mut se näytti niin kivalta siinä kuvassa...


Tossa se pullo sitten komeilee. Musta nää ostettiin Sokokselta, kaheksalla eurolla. Tiiän, niit ois varmaan löytynyt halvemmallakin mutta kun mä oon sellanen hei-tossa-se-on-ostan-sen-heti tyyppi. Toihan tartti alleen jonkin aluslakan, joten valitsin ton mustan Seppälästä kolmella eurolla. Ps, oli muuten tosi hyvä lakka !


Ensin mä levitin sen aluslakan, elikkä sen mustan. Annettiin kuivuu n. neljä minsaa ja sit levitettiin keltanen lakka päälle. Oumaigaash, mun kynnet on lyhkäset ! Onneks ne on kyl nyt kasvanut tosta kuvasta !




Lakka levitettiin normaalisti, ja annettiin kuivuu n. 30 sekkaa. Se oli ensin ihan normaali kynsilakkakerros, mut siinä kolmessakymmenessä sekunissa siitä muodostu tollanen. Onks siinä teistäkin joku eläin ja puita ympärillä ? (:

Mikäs on teijän tuomio ?

+ Päivän paras biisi +

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti