maanantai 14. maaliskuuta 2011

viikonloppua

Hihii, nyt tulee sitten vaihteeks jotain muuta kun Youtubea. Jepjep, katsaus viikonloppuuuuuun. Joo, tosi mielenkiintosta, tiedetään.




Jep, kivennäisvettä. Vedin totakin tän viikonlopun aikana varmaan kolme pullollista. Oikeesti.


Ja sitten Muumilimpparia. Rakkautta.


Omomom, mä luinluinluinluinluin. Tossa on vaan osa siitä kaameen kokosesta kirjakasasta minkä mä rahtasin kirjastosta viikonlopun ratoks kotiin. Suosikki noista kirjoista oli kyllä ehdottomasti toi Kuin viimeistä päivää. Oooooh, oisin voinu lukee sen uudestaan noin viis miljoonaa kertaa. Öhö, oon outo.


Ja sitte Tallinnan tuliaisia. Kyl siitäkin ilmeisesti sitten on hyötyä kun kaverit matkustelee. Nam, mä raaaaakastan tota Kalevin mustikkavalkosuklaata ♥ [ Mikä roska tuol alakulmassa oikeen on ? Hyi :D ]


Hihi, mun appelssiinitaidekuva. Joo, tosi taiteellinen. Aargh, raiskaan pilkkua. Pahoittelut. Jahei, noi appelssiinit oli nameja !

Siinähän sitten sitä. Eipä mulla muuta. Lähen tanssiharkkoihin, moido [:

-Ida

P.S - MIKS HITOSSA TÄÄ HELVETIN BLOGGER EI SUOSTU SIIRTÄMÄÄN NOITA LOPPUJA TEKSTEJÄ TOHON KESKELLE ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti